跳到主要內容



 青山高海拔583米,與西貢蚺蛇尖及釣魚翁合稱為香港三尖。

📍路線: 屯門港鐵站 - 青雲路 - 青山寺 - 屯門青山 - -(回頭路) 📍難度: ⭐⭐ 📍需時: 4小時 (連影相) 📍景色: ⭐⭐⭐⭐ *** This video is not sponsored. This video was directed and edited by Janice Wing.





留言

這個網誌中的熱門文章

[德國] 德國戰利品,必買護膚品

F2015年聖誕假期去左德國(科隆,法蘭克福,海德堡,羅騰堡,紐倫堡,柏林)17/12-24/12,以下係我係德國買左既產品呢! 德國每個city幾乎行到邊,隔一,兩條街都會見到一間藥妝店(門口有個好大的十字標誌),除非特別細間,如果唔係間間幾乎所有產品都整既。Dr. Hauschka 德國世家 就一定要係藥妝店先買到哦! 而其他護膚產品因為係DM的自家品牌,所以要係Dm先買到。Dm 係一間好似香港的「萬寧」,「屈臣氏」,可以買到開架式既護膚品。因為價性較低,所以入手左好多,買既時候都遇到不少香港人掃貨呢!他們入手比我更誇張呢! 我大部分產品都未用,我之後用完用再同大家分享! Dr. Hauschka 德國世家 我就買左4樣產品試。我無係香港專櫃睇過幾錢,但一直係英國都想試佢既產品,不過實在太貴了,比得上大牌吧,所以一直都無買。 1) Lip Care Stick 律動護唇膏 4.9g €7.5 (約港幣$63),英國買要£9.5 個人用後感: 推薦(****) 我去德國時係12月,天氣都較乾燥,我中要唔記得帶潤唇膏添,嘴唇非常乾,又脫皮!我用左德國世家律動護唇膏後,真係好有效,好潤但唔會好厚重,唔泣唔油!佢帶有少少水果既香味,但唔會好假!真心推薦! 2) Cleansing Cream 律動洗面奶 50ml €11(約港幣$92),英國買要£15.5 個人用後感: 呢一支cleanser佢既質地係粉紅色cream狀,唔算太cream,佢有一點點細細既粒狀,當你洗面時,會有做到磨沙既效果,但粒子很柔軟,所以不會有痛楚。呢支cleansing crean既用法係將適量cream放在手掌,然後加點暖水,再在面上打圈。佢完全沒有泡泡出現,而且感覺完全沒有清潔力,最重要係用清水洗淨後,好似有層油/膜係皮膚上,好唔清楚,好唔舒服。可能對於乾性肌膚既朋友們係冬天用會適合,但對於混合性或油肌就一定要慎重考慮! 推薦:* 乾爽度:* 保濕度:** 3) 玫瑰日霜(清爽型)Rose Day Cream Light 30ml €19(約港幣$158),英國買要£29.5 個人用後感: 我非常喜歡呢支玫瑰日霜(輕盈版),本身我自己好唔中意早上用日霜,通常

【Lasik 傳統激光矯視】手術失敗?睇嘢矇朧? 後遺症! 一年半後手術後感受及現況|眼檢板線堵塞|嚴重眼乾症有救了? | 伍立祺醫生醫治眼乾...

我2019年6月 做了 Lasik 傳統激光矯視,現在已經有 一年半多 ,之後一直都睇唔清楚野,好朦!由於眼角膜薄左,導致有嚴重眼乾症。之後嘅一年嚴重嘅眼乾症令到我完全做唔到嘢,非常痛楚,有好幾次連眼都開不到!那時候真的好後悔做了激光手術。藉住呢段YouTube片,希望嚟緊想做傳統 矯視 激光手術嘅朋友,要做好心理準備,諗清楚自己對眼究竟適唔適合做,千其唔好人做你又去做啊!做完手術之後,淨係睇邊個醫生都用左萬幾二萬蚊,真係俾錢貼難受!最好做激光矯視之前,做一部機睇吓自己 眼檢板線有沒有堵塞。 由於我 眼檢板線堵塞,令到眼檢出唔到油脂,眼淚水蒸發得好快,基本上我要每15分鐘就要滴一次人造眼淚水,心知最後要用類固醇眼藥水,修復受損的眼角膜! 經過九個月之後,知道原來我平時做開皮膚的那部機, M22彩衝光機,已經過FDA認證,現時英國已用來治療眼乾症!一個療程為三次,每次相隔三星期,一個療程可維持九個月至一年。我現在已做完一個療程,暫時維持到,現在不需要每15分鐘就得一次眼淚水,大約兩小時第一次。現在眼乾症已改善了很多,雖然有時候還是會眼睛很乾,並且不能晚上太夜睡覺,一定要有充足睡眠眼睛才不會乾。 我非常推薦有眼乾症的朋友嘗試這部 M22彩衝光機!! *推薦伍立祺醫生醫治眼乾症, 這間診所的眼藥水比出面萬寧同藥房平 診所參考: https://www.eyehealth.com.hk/tc/ Product Mentioned: 眼藥水: 1) ikervis 1 mg/mL eye drop emulsion (HKD$800, 購自診所) 2) Cationorm Eye drops, emulsion (HKD$70,普通藥房有售) 3) HYLO Gel (HKD$ 150, 萬寧有售) 4) HYDRELO Dual Action Lubericant Eye Drop (HKD$180, 購自診所) 5) Tarivid ophthalmic ointment 3.5g (HKD$80, 購自診所) 抗生素藥物: 1) Doxycycline(德霸黴素膠囊)100mg/cap * Doxycycline  是一種「四環素類」的抗生素,治療因細菌感染引起的發炎 營養補充品 (全部自購) 1)Charenda – 葉黃素30+藍莓素10000濃

[護膚]暗瘡好物分享 (Kiehl's, Lush, La Poche-Posay, The Body Shop)

相信唔少人呢都有試過有暗瘡的問題困擾,煩惱。唔單只面上有暗瘡,有時甚至背部,心口都有暗瘡的出現, 簡直無處不在。好想用手指整走佢,但又驚有疤痕,但又唔想一粒粒又紅又白咁出去見人。唉!用粉底,遮瑕膏,始終都係好明顯突左出嚟。 好煩呀!! 有無人同我有同感呢?本身我唸住post我暗瘡時的樣,但實在太嚇人了,我決定放棄>< 以下係我最近呢半年用過去消除暗瘡既產品分享:(由左至右) 1)Dr Hsieh 達克痘杏仁酸抗痘凝膠30% 20ml (購自台灣) 2)Kiehl's Blue Herbal Spot Treatment 藍色草木暗瘡修護啫喱 15ml (特價£12 約$144港幣) 3)Lush Mask of Magnaminty 薄荷清爽面膜 125g (£5.75 約$69港幣) 4)Lush Grease Lightning 閃電去痘控油暏喱 45g (£6.5 約$78港幣) 5)The Body Shop TEA TREE OIL 茶樹油 10ml (40%off £4.8 約$58港幣) 6)The Body Shop Tea Tree Toner 茶樹爽膚水 250ml (40%off £3.3 約$38港幣) 7)LA ROCHE-POSAY EFFACLAR DUO[+]粉刺淨化雙效精華[+] 40ml (購自英國藥妝店BOOTS 特價 £10.3 約$124港幣) 1)Dr Hsieh 達克痘杏仁酸抗痘凝膠30% 20ml 個人用後感:推薦(**) 它透明帶少少黃色,比較厚身,凝膠狀,涼涼地。搽完後,你會感覺到有層膠水乾左咁 既物體圍住粒 暗瘡,我不太喜歡。 它含有杏仁酸成份,標榜快速消退暗瘡,作急救作用。聞落去有陣杏仁酸味,不過不太 濃烈。不過用左差唔多半支,覺得作用唔大,比我想像中失望,沒有急救的作用。如果 你是因為有杏仁酸而買它,我會見議買杏仁酸精華,效果明顯,更快,又易吸引,又有 收毛孔,皮膚光滑的作用呢! 2)Kiehl's Blue Herbal Spot Treatment 藍色草木暗瘡修護啫喱 15ml 個人感覺: 推薦:(****) 一直都有用開Kiehl's